Hoe het werkt!

01
pickDay

Kies een dag

Kies een dag waarop u uw eten wilt laten bezorgen.

02
pickMenu

Kies een menukaart

Kies je gerecht en bijgerecht. En als je toch bezig bent, kies dan wat extra's als je wilt.

03
confirmDate

Bevestig de datum

Zorg ervoor dat u op de juiste dag bestelt waarop u uw bestelling wilt laten bezorgen!

04
checkout

Uitchecken

Het minst favoriete onderdeel... betaal het eten en je krijgt je bestelbevestiging per e-mail!

05
delivery

Levering

Uw bezorging vindt altijd plaats tussen 18:00 en 20:00

5A
trackTrace

Track en trace

Op de dag van bezorging ontvang je vóór 13.00 uur een e-mail.
Hier vind je een track en trace code met een gedetailleerder tijdstip van uw levering.

5B
pickUp

Ophalen (optioneel)

Mocht de bezorgtijd voor u niet uitkomen, dan heeft u de mogelijkheid om uw eten op te halen tussen 18.00 en 20.00 uur.

06
enjoy

Eet smakelijk!

Last but absoluut not least. Geniet van je eten en als je het lekker vindt, laat dan een recensie achter op onze socials.
Bedankt! :)

Veel Gestelde Vragen

Wat is Homechef?

toggle

Homechef is een platform waar mensen zelfgemaakte maaltijden kunnen aanbieden aan buurtgenoten die op zoek zijn naar een smakelijke hap. We vereenvoudigen het proces, zodat het voor iedereen moeiteloos is om bestellingen aan te nemen, heerlijke gerechten te bereiden en te zorgen voor een snelle bezorging van warme maaltijden

Waarom moet ik voor 12 uur bestellen?

toggle

Homechef richt zich er op om vers gekookte maaltijden bij jou thuis te bezorgen. Hierbij maken we gebruik van verse producten. Dit lukt alleen door onze koks de ruimte te geven om jouw heerlijke maaltijden te bereiden.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

toggle

Uw bestelling wordt op de dag van bezorging tussen 18.00 en 19.30 uur bezorgd. Er wordt via WhatsApp of e-mail contact met u opgenomen voor een meer gedetailleerde en specifieke levertijd.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?

toggle

Eventuele wijzigingen in uw bestelling kunnen worden aangebracht door contact met ons op te nemen via WhatsApp (bij voorkeur) of door uw bestelling op onze website te bewerken.

LET OP - Hoe dichter bij de levertijd, hoe ingewikkelder het voor ons is om wijzigingen aan te brengen. Laat het ons dus zo snel mogelijk weten!

Kan ik voor meerdere dagen eten bestellen?

toggle

Ja, het is mogelijk om voor meerdere dagen eten te bestellen. Wanneer je menu's voor verschillende dagen selecteert, zul je deze los in je winkelwagen zien.

Is het mogelijk bij meerdere chefs te bestellen?

toggle

Helaas is het niet mogelijk om tegelijkertijd bij meer dan één chef te bestellen. We kunnen bezorgopties en routes niet combineren voor meerdere chefs, omdat we verschillende vertrekpunten hebben

Kan ik het eten ophalen?

toggle

Sommige van onze chefs bieden de mogelijkheid tot afhalen. Bekijk hun chef-pagina om te zien of afhalen mogelijk is. Als dat het geval is, vind je deze optie bij het afrekenen.

Hoe kan ik contact opnemen met de chef betreffend mijn maaltijd?

toggle

Op dit moment zijn de chefs niet bereikbaar via ons platform. Wij raden je aan om rechtstreeks contact met hen op te nemen via de verstrekte gegevens op hun pagina of via hun sociale media

Hoe kan ik een klacht of probleem melden?

toggle

Allereerst vinden we het natuurlijk erg jammer dat er een probleem is ontstaan. Om er voor te zorgen dat ons platform een goede plek blijft voor lekker eten, kijken we hier graag naar. Je kan een mail sturen naar info@home-chef.nl

Hoe weet ik dat mijn eten hygienisch bereidt is

toggle

Om voedselveiligheid te garanderen heeft de NVWA regels. Dit zijn de HACCP regels. Hiervoor dienen mensen die met eten werken een plan te hebben omtrent HACCP, wij begeleiden hier omdat we er zelf ervaring mee hebben. Daarnaast is op het platform te zien in welke mate een chef aan voedselveiligheid heeft gewerkt.