Vind gezonde thuisbereide maaltijden bij jou in de buurt

Hoe het werkt!

PrevNext
01
pickDay

Kies een dag

Kies een dag waarop u uw eten wilt laten bezorgen.

02
pickMenu

Kies een menukaart

Kies je gerecht en bijgerecht. En als je toch bezig bent, kies dan wat extra's als je wilt.

03
confirmDate

Bevestig de datum

Zorg ervoor dat u op de juiste dag bestelt waarop u uw bestelling wilt laten bezorgen!

04
checkout

Uitchecken

Het minst favoriete onderdeel... betaal het eten en je krijgt je bestelbevestiging per e-mail!

05
delivery

Levering

Uw bezorging vindt altijd plaats tussen 18:00 en 20:00

5A
trackTrace

Track en trace

Op de dag van bezorging ontvang je vóór 13.00 uur een e-mail.
Hier vind je een track en trace code met een gedetailleerder tijdstip van uw levering.

5B
pickUp

Ophalen (optioneel)

Mocht de bezorgtijd voor u niet uitkomen, dan heeft u de mogelijkheid om uw eten op te halen tussen 18.00 en 20.00 uur.

06
enjoy

Eet smakelijk!

Last but absoluut not least. Geniet van je eten en als je het lekker vindt, laat dan een recensie achter op onze socials.
Bedankt! :)

Geniet van verrukkelijke en gezonde maaltijden, ambachtelijk bereid door chefs bij jou in de buurt.

Veel Gestelde Vragen

Wat is Homechef?

toggle

Homechef is een platform waar mensen zelfgemaakte maaltijden kunnen aanbieden aan buurtgenoten die op zoek zijn naar een smakelijke hap. We vereenvoudigen het proces, zodat het voor iedereen moeiteloos is om bestellingen aan te nemen, heerlijke gerechten te bereiden en te zorgen voor een snelle bezorging van warme maaltijden

Waarom moet ik voor 12 uur bestellen?

toggle

Homechef richt zich er op om vers gekookte maaltijden bij jou thuis te bezorgen. Hierbij maken we gebruik van verse producten. Dit lukt alleen door onze koks de ruimte te geven om jouw heerlijke maaltijden te bereiden.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

toggle

Uw bestelling wordt op de dag van bezorging tussen 18.00 en 19.30 uur bezorgd. Er wordt via WhatsApp of e-mail contact met u opgenomen voor een meer gedetailleerde en specifieke levertijd.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?

toggle

Eventuele wijzigingen in uw bestelling kunnen worden aangebracht door contact met ons op te nemen via WhatsApp (bij voorkeur) of door uw bestelling op onze website te bewerken.

LET OP - Hoe dichter bij de levertijd, hoe ingewikkelder het voor ons is om wijzigingen aan te brengen. Laat het ons dus zo snel mogelijk weten!

Waarom zijn jullie alleen in Groningen?

toggle

Momenteel draaien we onze pilot in Groningen. We verbeteren ons proces voordat we dit model naar andere plaatsen willen uitbreiden.